نوشته شده توسط : اردیبهشت

زمان برگزاری کنکور سراسری 99 روز پنجشنبه مورخ 99/4/12 و جمعه 99/4/13 می باشد. سپس داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری 99 خواهند بود تا با اطلاع از نتایج کنکور و رتبه اکتسابی خود، اقدام به انتخاب رشته نمایند. داوطلبان کنکور هنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از این رو بر آن شدیم تا در این مطلب به نکته مهمی که داوطلبان کنکور هنر قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور هنر بایستی به آن توجه نمایند، اشاره کنیم. لازم به توضیح است که هر ساله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و قبل از آغاز بازه زمانی انتخاب رشته کنکور سراسری سازمان سنجش اقدام به انتشار دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری می نماید که در آن به تمامی نکات مورد نیاز داوطلبان کنکور هنر از جمله زمان و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری، سهمیه های موثر در انتخاب کنکور سراسری، نحوه پذیرش در دوره ها و دانشگاه های مختلف، کد رشته محل های گروه آزمایشی هنر و … می پردازد. بنابراین دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 99 به تمامی داوطلبان کنکور هنر 99 توصیه می گردد.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور هنر , انتخاب رشته کنکور هنر 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز حقوق تحصیلی تلفنی تهران حقوق بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد حقوق 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد حقوق را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد حقوق , کارشناسی ارشد حقوق 98پ ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز فقه و حقوق تحصیلی تلفنی تهران فقه و حقوق بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد فقه و حقوق , کارشناسی ارشد فقه و حقوق 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز علوم ورزشی تحصیلی تلفنی تهران علوم ورزشی بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم ورزشی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد علوم ورزشی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد علوم ورزشی , کارشناسی ارشد علوم ورزشی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

سرنوشت سازترین مرحله کنکور سراسری، مرحله انتخاب رشته است. این مرحله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و در یک بازه زمانی مشخص انجام می شود. از آن جا که کنکور سراسری 99 روزهای پنجشنبه 12/4/99 و جمعه 13/4/98 برگزار خواهد شد و حدودا 4 الی 6 هفته جهت انتشار نتایج کنکور سراسری 99 زمان لازم است، بنابراین به احتمال زیاد انتخاب رشته کنکور انسانی 99 نیمه دوم مرداد ماه انجام خواهد شد. در بازه زمانی انتخاب رشته کنکور سراسری 99 داوطلبان کنکور انسانی می بایست با توجه به دوره و دانشگاه هایی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. تمامی شرایط و قوانین انتخاب رشته کنکور انسانی از جمله زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99، سایت و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری، سهمیه های موثر در انتخاب رشته کنکور سراسری 99، نحوه پذیرش دانشجو در دوره های مختلف تحصیلی، کد رشته محل های گروه آزمایشی علوم انسانی و … در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 منتشر خواهد شد که دانلود و مطالعه آن قبل از اقدام به انتخاب رشته الزامی می باشد.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور انسانی , انتخاب رشته کنکور انسانی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

کنکور سراسری 99 روزهای پنجشنبه 99/4/12 و جمعه 99/4/13 برگزار خواهد شد. از آن جا که هر ساله 4 الی 6 هفته پس از زمان برگزاری کنکور تجربی، نتایج کنکور سراسری اعلام می گردد، بنابراین احتمال می رود نتایج کنکور سراسری 99 نیز 4 الی 6 هفته پس از زمان برگزاری کنکور سراسری 99، یعنی حدودا اوایل و یا اواسط مرداد ماه اعلام گردد. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 99 داوطلبان بایستی حساس ترین و سرنوشت سازترین مرحله کنکور سراسری را پشت سر بگذارند. داوطلبان با توجه به دوره و دانشگاه هایی که مجاز شده اند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. انتخاب رشته کنکور تجربی 99 نیمه دوم مرداد 99 انجام خواهد شد. نکته مهمی که تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور تجربی می بایست به آن توجه نمایند، دانلود و مطالعه کامل و دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 قبل از اقدام به انتخاب رشته می باشد. چرا که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به تمامی نکات مورد نیاز داوطلبان کنکور 99 از جمله زمان انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99، شرایط و قوانین انتخاب رشته کنکور تجربی 99، نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی 99، سهمیه های موثر در انتخاب رشته کنکور سراسری 99، کد رشته محل های کنکور تجربی 99 و … پرداخته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: کنکور تجربی , کنکور تجربی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد اقیانوس شناسی فیزیکی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد اقیانوس شناسی فیزیکی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد اقیانوس شناسی فیزیکی , کارشناسی ارشد اقیانوس شناسی فیزیکی98 ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: ارشد زیست شناسی جانوری , ارشد زیست شناسی جانوری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی , کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد باستان شناسی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد باستان شناسی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد باستان شناسی , کارشناسی ارشد باستان شناسی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 در تاریخ 99/1/28 و 99/1/29 داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور هستند تا با اطلاع از رتبه اکتسابی خود و چنانچه مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 شده باشند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. به دلیل حساسیت مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان بسیاری طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره پیگیر تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 99 هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که چون نتایج آزمون کارشناسی ارشد 99 اواخر اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد، بنابراین به احتمال زیاد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 اوایل و یا اواسط خرداد ماه سال 1399 انجام خواهد شد. البته فعلا تاریخ انتخاب رشته به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار مربوطه باشید.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد 99 , کارشناسی ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

کنکور سراسری 99 روزهای پنجشنبه 98/4/12 و جمعه 98/4/13 برگزار خواهد شد. سپس حدودا 4 الی 6 هفته پس از زمان برگزاری کنکور ریاضی 99 نتایج کنکور داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد. پس از اطلاعداوطلبان از نتایج کنکور سراسری 99، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، به سایت سنجش مراجعه و انتخاب رشته خواهند کرد. نکته مهم قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری دانلود و مطالعه دفترچه ای است که سازمان سنجش آموزش کشور پس از اعلام نتایج کنکور سراسری  و قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری 99 تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 منتشر خواهد کرد. چنانچه شما نیز در کنکور ریاضی 99 شرکت و مجاز به انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 شده اید، قبل از اقدام به انتخاب رشته، حتما دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 99 را از طریق لینک زیر دانلود و مطالعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور رياضي , انتخاب رشته کنکور رياضي 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی 99 از تابستان 98 مطالعه خود را آغاز کرده اند. از آن جا که کنکور 99 آخرین سالی خواهد بود که همچون کنکور سال 1398 دو دسته سوال برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم طرح خواهد شد، داوطلبان کنکور نظام جدید و قدیم بسیاری از ابتدای آغاز به مطالعه خود، طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره پیگیر منابع کنکور تجربی 99 هستند. از این رو تیم تحریریه تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور سراسری تجربی 99 علاوه بر معرفی منابع اعلام شده از سوی سازمان سنجش برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم 99، منابع کمک درسی معرفی شده توسط مشاوران مرکز تهران مشاوره را نیز در اختیار داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم کنکور سراسری 99 قرار دهند. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان کنکور تجربی 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: منابع کنکور تجربی , منابع کنکور تجربی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد مشاوره 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مشاوره را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد مشاوره , کارشناسی ارشد مشاوره 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر , کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد فوتونیک 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد فوتونیک را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد فوتونیک , کارشناسی ارشد فوتونیک 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشته کنکور موثر نمی باشد. چرا که ممکن است تراز و رتبه قبولی هر رشته نسبت به سال گذشته با تغییراتی مواجه گردد. با این حال توجه و در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد کمک شایانی به انتخاب رشته منطقی تر داوطلبان خواهد کرد. از این رو تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با جمع آوری رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد سال 97 گام کوچکی در راستای موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بردارد.



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد , رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم جهت غربال دانش آموزان پایه ششم جهت پذیرش در مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول برگزار می گردد. به دلیل امکانات اموزشی و سطح علمی بالای مدارس تیزهوشان، هر ساله داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می نمایند. از آن جا که همه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 99 – 1400 ملزم به دریافت و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری آزمون هستند، تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور مفصل به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 بپردازیم.



:: برچسب‌ها: تیزهوشان ششم به هفتم , تیزهوشان ششم به هفتم 99 , تیزهوشان ششم به هفتم 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد طی سال های اخیر ادغام شده و دیگر همچون گذشته دانشگاه آزاد اقدام به برگزاری آزمون مستقل جهت جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نمی نماید. بنابراین اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 نیز همزمان و در قالب یک کارنامه منتشر خواهد شد. پس از اطلاع داوطلبان از نتایج آزمون کارشناسی ارشد، نوبت به انتخاب رشته خواهد رسید. لازم به ذکر است که انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مستقل و جدا از انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری برگزار خواهد شد. این مطلب جهت اطلاع داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99 از زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 تهیه شده است. بنابراین مطالعه آن به تمامی داوطلبان دانشگاه آزاد پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 , کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد مهندسی شیمی , کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی , ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی98 ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

زمان برگزاری کنکور سراسری 99 روز پنجشنبه مورخ 98/4/12 و جمعه 98/4/13 می باشد. معمولا دو دسته از داوطلبان کنکور در پی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 99 هستند. دسته اول داوطلبان کنکور 99 هستند که پس از برگزاری کنکور می خواهند با مقایسه پاسخ های خود با پاسخنامه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، قبل از اعلام نتایج کنکور سراسری 99 به درصد پاسخ های صحیح و غلط خود رسیده و رتبه احتمالی خود را حدس بزنند. دسته دوم داوطلبان کنکور سال های آتی هستند که قصد دارند با تمرین و حل سوالات کنکور سراسری 99 آمادگی لازم را جهت شرکت در کنکور سراسری کسب نمایند. به همین دلیل لینک دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 99 را در ادامه قرار داده ایم.



:: برچسب‌ها: کنکور سراسری 99 , کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 داوطلبان بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند تا با اطلاع از رتبه اکتسابی خود، در صورتی که مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شده باشند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. به همین جهت داوطلبان پس از مشخص شدن نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت طی تماس های مکرر با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره پیگیر تاریخ و بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 هستند. در این رابطه لازم به توضیح است که زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 اردیبهشت ماه سال 99 بوده و نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 اواخر خرداد و یا اوایل تیر ماه منتشر خواهد شد. در نتیجه به احتمال زیاد زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 اوایل تیر ماه خواهد بود. البته در حال حاضر تاریخ انتخاب رشته دکتری وزارت بهدشات 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین صفحه انجام خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره با عضویت در کانال تلگرام دکتری نیز در جریان آخرین اخبار آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 قرار خواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: دکتری وزارت بهداشت 99 , دکتری وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشته کنکور موثر نمی باشد. چرا که ممکن است تراز و رتبه قبولی هر رشته نسبت به سال گذشته با تغییراتی مواجه گردد. با این حال توجه و در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد کمک شایانی به انتخاب رشته منطقی تر داوطلبان خواهد کرد. از این رو تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با جمع آوری رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد سال 97 گام کوچکی در راستای موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بردارد.



:: برچسب‌ها: هوشبری دانشگاه آزاد , هوشبری دانشگاه آزاد 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد حسابداری , کارشناسی ارشد حسابداری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم اقتصادی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد علوم اقتصادی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد علوم اقتصادی , کارشناسی ارشد علوم اقتصادی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد روانشناسی , کارشناسی ارشد روانشناسی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

پس از زمان برگزاری آزمون دکتری 99 داوطلبان شرکت کننده در آزمون، بی صبرانه منتظر انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری 99 هستند. تا با مشاهده کارنامه آزمون دکتری و اطلاع از رتبه های اکتسابی خود، در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، در تاریخ انتخاب رشته دکتری 99 اقدام به انتخاب رشته نمایند. به همین جهت طی تماس های مکرر با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره پیگیر تاریخ اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری 99 هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که نتایج اولیه آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 99 همزمان و در قالب یک کارنامه، اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که آخرین اخبار آزمون دکتری 99 علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق کانال تلگرام دکتری مرکز تهران مشاوره نیز اطلاع رسانی می گردد. بنابراین با عضویت در کانال تلگرام دکتری در جریان لحظه به لحظه آخرین اخبار آزمون دکتری 99 قرار خواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 , اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

آزمون دکتری سراسری (وزارت علوم) اوایل اسفند هر سال برگزار می گردد. نتایج آزمون دکتری نیز معمولا اواخر فروردین هر سال از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. به دلیل استرس داوطلبان آزمون دکتری 99 در خصوص تاریخ و مهلت انتخاب رشته دکتری 99 لازم به ذکر است که انتخاب رشته آزمون دکتری چند روز پس از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری 99 و پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 99 انجام خواهد شد. لهذا انتخاب رشته دکتری سراسری 99 اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت ماه آغاز و احتمالا 4 الی 5 روز ادامه خواهد داشت. در حاضر تاریخ انتخاب رشته دکتری 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق عضویت در کانال تلگرام دکتری مرکز تهران مشاوره نیز می توانید در جریان آخرین اخبار آزمون دکتری 99 قرار بگیرید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته دکتری 99 , انتخاب رشته دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

پس از زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 حساس ترین مرحله برای داوطلبانی که نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دریافت و مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 شده اند، انجام انتخاب رشته صحیح است. به دلیل اهمیت و حساسیت مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 داوطلبان پس از اطلاع از نتایج و کسب حد نصاب لازم، طی تماس با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره در پی اطلاع از تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 هستند. در این راطبه لازم به ذکر است که به احتمال زیاد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 نیز همچون انتخاب رشته سال گذشته، نیمه دوم مرداد (1399) خواهد بود. البته در حال حاضر تاریخ دقیق انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مشخص نشده است



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 , کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: ارشد زبان و ادبیات فارسی , ارشد زبان و ادبیات فارسی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش دانشجو می پذیرد. روش اول پذیرش دانشگاه پیام نور از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دیگری از طریق آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد. از آن جا که آزمون فراگیر پیام نور به صورت کاملا مجزا از کنکور کارشناسی ارشد سراسری برگزار می گردد، این روش در بین داوطلبان به روش بدون کنکور معروف است. تفاوت اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کنکور کارشناسی ارشد سراسری، منابع آزمون است. منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری از کتب رفرنس مقطع کارشناسی و منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از دروس و کتب ترم یک مقطع کارشناسی ارشد است! در واقع داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت می کنند، در صورت قبولی هنگام ورود به دانشگاه پیام نور از ترم 2 مشغول به تحصیل می شوند. یعنی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به معنی پشت سر گذاشتن ترم 1 تحصیلی داوطلبان محسوب می شود و این موضوع یکی از مزیت های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. در ادامه این مطلب علاوه بر پرداختن به زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 ، شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 و … به ذکر منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی شخصیت نیز خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی شخصیت , ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی شخصیت 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش دانشجو می پذیرد. روش اول پذیرش دانشگاه پیام نور از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دیگری از طریق آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد. از آن جا که آزمون فراگیر پیام نور به صورت کاملا مجزا از کنکور کارشناسی ارشد سراسری برگزار می گردد، این روش در بین داوطلبان به روش بدون کنکور معروف است. تفاوت اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کنکور کارشناسی ارشد سراسری، منابع آزمون است. منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری از کتب رفرنس مقطع کارشناسی و منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از دروس و کتب ترم یک مقطع کارشناسی ارشد است! در واقع داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت می کنند، در صورت قبولی هنگام ورود به دانشگاه پیام نور از ترم 2 مشغول به تحصیل می شوند. یعنی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به معنی پشت سر گذاشتن ترم 1 تحصیلی داوطلبان محسوب می شود و این موضوع یکی از مزیت های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. در ادامه این مطلب علاوه بر پرداختن به زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 ، شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 و … به ذکر منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور علوم قرآن و حدیث نیز خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: ارشد فراگیر پیام نور رشته علوم قرآن و حدیث , ارشد فراگیر پیام نور رشته علوم قرآن و حدیث 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 اواسط آذر 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99 برخلاف کنکور کارشناسی ارشد 98 که به دلیل مساعدت با داوطلبان مناطق سیل زده به تعویق افتاد، اردیبهشت ماه سال 1399 خواهد بود. حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 طی تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره به دنبال اطلاع از منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری 99 هستند. از این رو تیم تحریریه تهران مشاوره بر آن شد تا منابع آزمون کارشناسی ارشد 99 را در قالب مطلبی تحت همین عنوان در ختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. ضمنا در این مطلب علاوه بر منابع به شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 نیز پرداخته ایم.



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد سراسری 99 , کارشناسی ارشد سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

هر سال ثبت نام آزمون دکتری اوایل آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. زمان برگزاری آزمون دکتری 99 نیز همچون روال سال های گذشته، اوایل اسفند ماه (1398) خواهد بود. یکی از نکات مهمی که داوطلبان آزمون دکتری 99 می بایست به آن توجه نمایند، دریافت به موقع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری است. اهمیت دریافت کارت ورود به جلسه به دلیل درج اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، عکس داوطلب، رشته امتحانی، شماره داوطلبی و … است. ضمنا از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 و همچین رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه بپردازیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون دکتری سراسری 99 پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: آزمون دکتری 99 , آزمون دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

داوطلبان کنکور رشته های تجربی، انسانی و ریاضی جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های سراسری (دوره روزانه، شبانه (نوبت دوم)، مجازی، پردیس های خودگردان و دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور) و دانشگاه آزاد می بایست در کنکور سراسری سال 1399 شرکت نمایند. داوطلبان علاوه بر شرکت در یک گروه آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) مجاز به ثبت نام و شرکت در یک یا دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان های خارجی) خواهند بود. داوطلبان کنکور سراسری 99  می توانند در بازه زمانی ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق تماس با کارشناسان مرکز تهران مشاوره ثبت نام خود را به مشاوران مرکز سپرده و یا خود اقدام به ثبت نام کنکور سراسری 99 نمایند. از این رو جهت راهنمایی داوطلبان بر آن شدیم تا در این مطلب به آموزش ثبت نام کنکور سراسری بپردازیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبانی کنکور 99 که خود قصد ثبت نام کنکور سراسری دارند، پیشنهاد می گردد.



:: برچسب‌ها: کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش دانشجو می پذیرد. روش اول پذیرش دانشگاه پیام نور از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دیگری از طریق آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد. از آن جا که آزمون فراگیر پیام نور به صورت کاملا مجزا از کنکور کارشناسی ارشد سراسری برگزار می گردد، این روش در بین داوطلبان به روش بدون کنکور معروف است. تفاوت اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کنکور کارشناسی ارشد سراسری، منابع آزمون است. منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری از کتب رفرنس مقطع کارشناسی و منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از دروس و کتب ترم یک مقطع کارشناسی ارشد است! در واقع داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت می کنند، در صورت قبولی هنگام ورود به دانشگاه پیام نور از ترم 2 مشغول به تحصیل می شوند. یعنی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به معنی پشت سر گذاشتن ترم 1 تحصیلی داوطلبان محسوب می شود و این موضوع یکی از مزیت های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. در ادامه این مطلب علاوه بر پرداختن به زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 ، شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 و … به ذکر منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی کودک و نوجوان نیز خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان , روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش دانشجو می پذیرد. روش اول پذیرش دانشگاه پیام نور از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دیگری از طریق آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد. از آن جا که آزمون فراگیر پیام نور به صورت کاملا مجزا از کنکور کارشناسی ارشد سراسری برگزار می گردد، این روش در بین داوطلبان به روش بدون کنکور معروف است. تفاوت اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کنکور کارشناسی ارشد سراسری، منابع آزمون است. منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری از کتب رفرنس مقطع کارشناسی و منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از دروس و کتب ترم یک مقطع کارشناسی ارشد است! در واقع داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت می کنند، در صورت قبولی هنگام ورود به دانشگاه پیام نور از ترم 2 مشغول به تحصیل می شوند. یعنی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به معنی پشت سر گذاشتن ترم 1 تحصیلی داوطلبان محسوب می شود و این موضوع یکی از مزیت های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. در ادامه این مطلب علاوه بر پرداختن به زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 ، شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 و … به ذکر منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برنامه ریزی درسی نیز خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: ارشد فراگیر پیام نور رشته برنامه ریزی درسی , ارشد فراگیر پیام نور رشته برنامه ریزی درسی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

طی سال های اخیر تغییراتی در برگزاری کنکور سراسری به وجود آمده است و این مسئله سوالاتی را برای داوطلبان کنکور سراسری 99 به وجود آورده است. مثلا داوطلبان کنکور 99 طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور  تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با انتشار همزمان و یا جداگانه نتایج اولیه کنکور سراسری 99، زمان انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم، نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 99، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری و … مطرح می نمایند. از این رو تصمیم به نگارش این مطلب گرفته شد تا به این ترتیب پاسخگوی پر تکرارترین ترین سوالات داوطلبان کنکور 99 باشیم.



:: برچسب‌ها: نتایج اولیه کنکور سراسری 99 , نتایج اولیه کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اردیبهشت

پس از برگزاری کنکور سراسری نوبت به مرحله حساس اعلام نتایج کنکور می رسد. در واقع حساسیت اعلام نتایج کنکور سراسری به دلیل اعلام اسامی افراد مجاز به انتخاب رشته می باشد. هر ساله داوطلبان کنکور سراسری پس از زمان برگزاری کنکور سراسری جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار نتایج کنکور سراسری با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره تماس می گیرند. از این رو لازم دانستیم مطلبی را به زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 اختصاص دهیم، تا با اطلاع رسانی به موقع، تا حدی از استرس داوطلبان پس از برگزاری کنکور 99 کاسته شود. در این رابطه لازم به توضیح است که چون تاریخ برگزاری کنکور سراسری 99 تیر ماه سال 1399 خواهد بود و حدودا 4 الی 6 هفته جهت انتشار نتایج کنکور سراسری زمان لازم است، بنابراین زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 اواسط مرداد ماه خواهد بود. البته در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 99 مشخص نشده است.



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری , اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 199 صفحه بعد